Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 1 september 2018

Ik kom je even opfleuren

Hoi allemaal,

Heerlijke vakantie gehad, we waren naar Frankrijk het meer van Annecy om precies te zijn. Mooi weer gehad en het was meestal te warm om met kaarten bezig te zijn. De wifi was ook niet super, dus vandaar dat jullie al een tijdje niet van me gehoord hebben. Maar nu zijn we weer thuis. En de eerste werkweek zit er ook weer op. Aankomende week gaan de kinderen weer naar school (jeh de vlag kan uit ;)) dus gaan we weer in het ritme, waaronder ook het blogritme.

Deze keer wil ik jullie graag een kaartje laten zien wat al te zien was op het blog van Mery Cosijnzen maar hier nog niet.
Deze kaart heb ik gemaakt met de ticketmal van DutchDoobadoo
Het prachtige papier is Soft colours of nature van Joy!Crafts
De stempels zijn van de augustus collectie van Mery's de hortensia's en 
de schattige vlinders. 
de hortensia's heb ik ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers
Het mandje met hortensia's heb ik op Mery's chalkboard op geplakt
en als een soort labeltje op de kaart gedaan.
De Tekst Ik kom je even opfleuren komt van de stempelset die bij de banners hoort
ook van Joy!Crafts.

Gebruikte materialen zijn:
8089/0203 Kraftpapier A4
6011/0557 Soft colours of nature
6011/0546 matching colors uni Wellness
6004/0030 Mery's bottles
6004/0031 Mery's hydrageas

6004/0032 Mery's butterflies

6002/0594 Mery's chalkboard
6410/0485 Mery's basket

6410/0338 banner text A6
6002/0386 Banners

Fijne avond 



2 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje!
    leuk dat je er weer bent. Annecy en het meer! Prachtig!! En ook wel eens lekker nauwelijks wifi...hoewel voor je kinderen is dat eigenlijk niet zo fijn, denk ik.
    Je kaartje is heel leuk! De ontvanger zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen