Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 24 september 2018

Babykaart 2

Hoi allemaal,

Zoals beloofd de tweede babykaart in de reeks. Deze heb ik in opdracht gemaakt.
Een vriendin van mij had een babykaartje nodig en zag bij Noor!design dit kaartje en vroeg me of ik dit kon maken, de Dutchdoobadoo mal had ik niet, maar ik had het ontwerp al eens voorbij zien komen op Pinterest, dus ik zei ja. Niet wetende dat het model dat ik op Pinterest had gezien op A4 was, dat vond ik een beetje te groot... Omrekenen naar A5 dan maar... zo gezegd zo gedaan. Dit is hem geworden ze vond hem heel mooi.


Het DP wat ik heb gebruikt is van Marianne Design 
de rand mal en de ovalen mal zijn van Joy!Crafts, Noor Design
en de stempel is van Craftsensation en heb ik ingekleurd met
brushmarkers Winsor & Newton


Werkbeschrijving

Als eerste heb ik rillijnen gemaakt op 6,9 cm van beide zijdes 
dan deze 2 vlakken weer door de helft vouwen (zoals op de foto hieronder)

 de middelste vorm (soort van diamant) krijg je door het middelste gedeelte
te vouwen tot de eerste vouw
Dan ziet het er van de bovenkant zo uit (zie hieronder)
De andere kant ook zo vouwen en dan heb je de rillijnen voor de 
diamant kaart al
 Nu moeten ze nog de goede kant opgevouwen worden; naar binnen
En versieren maar.
Ik hoop dat jullie het zo begrijpen, mocht iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:






6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vrolijk kaartje leuk model groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat je even laat zien hoe dit model in elkaar zit. Handig. En je kaart is super leuk geworden. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en leuk zeg dat je zelf dit model nagemaakt hebt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo een schattig kaartje bedankt voor het meespelen bij de Scrapbook Stamp Society en veel geluk gr monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een heel leuk kaartje.
    Handig om zo je modelletje zelf te maken.
    Bedankt voor je 2e inzending van onze challenge
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen