Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 7 augustus 2018

Honingpotje

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje ik lees ze met veel plezier.
In de nieuwe collectie van Mery's die nu in de winkels ligt zit een stempel met stansjes van flesjes/vaasjes. Deze kun je natuurlijk voor meerdere dingen gebruiken. Ik heb ze deze keer als honingpotje gebruikt. En mijn beertje heeft er al wat van gesmikkeld dus is er wat honing over de rand gegaan.


De beer en de mooie hortensia's van Mery heb ik ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers.
Helaas staan mijn hortensia's er helemaal niet fleurig bij.
(gelukkig hebben we de foto's nog)

Het beertje heeft zijn buikje rond gegeten van de honing en ook
een beetje naast het potje geknoeid...
Het potje heb ik bewerkt met 3D verf transparent waardoor het een beetje
een glimmertje krijgt zoals een echte pot.

Om het af te maken heb ik nog wat vlindertjes gestempeld en
de honingraatjes uitgestansd.
De tekststempel is van de longtekst set van Mery's

Gebruikte materialen:
6011/0546 Matching colors uni Wellness
8011/0700 stamping colouring paper
6004/0030 Mery's bottles
6004/0031
6004/0032
6410/0460 teddybear
6410/0477 Mery's longtekst
6002/0979 mixed up




Fijne dag nog!


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Grietjes !
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'n Lief kaartje Grietje! De beer die lekker luiert en helemaal verlekkerd kijkt naar zijn pot honing... Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen