Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 22 september 2018

Babykaart 1

Hoi allemaal,

Ik laat vandaag de eerste babykaart zien in een reeks. De eerste kaart heb ik naar aanleiding van de Make-a-card-with-Joy!Crafts gemaakt afgelopen maandagavond kregen we hints om de basis van dit kaartje te maken. Ik heb er een geboorte kaartje voor mijn vroegere buurvrouw van gemaakt.




Zij is bevallen van haar 4e dochter en op het geboortekaartje hadden ze een klavertje 4 staan. Vandaar dat ik dit ook terug heb laten komen op de kaart


Op het waterval gedeelte heb ik de foto's geplakt van de andere meiden, ik heb dit wat verdoezeld op de foto's uit privacy overwegingen.


Het papier en de overige plaatjes komen uit het blok La vie est belle - Little Miracle van Joy!crafts
De cirkel stans achter het plaatje is van Noor!Design
De rand mal op de eerste en tweede foto zijn de border mallen flowers en bubbles van Mery's

Hier onder nog een foto van de waterval helemaal naar beneden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog!



8 opmerkingen:

  1. Leuk model voor een babykaart Grietje. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje zo mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi model, daar zit veel werk in.
    Leuk dat je meedoet met challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Grietje. Leuk model en top gedecoreerd. leuk dat watervalgedeelte en de persoonlijke foto's.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bestaat er ook een video uitleg want ik zou het graag willen namaken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje!
    leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen