Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 7 september 2018

Memorydex

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje. Vandaag laat ik jullie een set memorydexkaartjes zien. En dit is echt een Memory, want door de droogte zijn mijn hortensia's in de voortuin een beetje veel verdort, maar ik had foto's en die heb ik verwerkt op de kaartjes.

Ik heb het DP van Joy!Crafts gebruikt
en de mallen zijn van Mery's (Joy!Crafts)
De hortensia stempel heb ik ingekleurd met m'n 
Winsor & Newton brushmarkers
en op het onderste kaartje heb ik nog het woordje
FLOWERS
gestempeld

Met deze memorydex kaartjes wil ik graag meedoen bij:
With the memorydex you can create small things you want to remember

Fijne vrijdag en alvast een heel goed weekend!



5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de hortensia's hadden het slecht deze zomer Grietje, maar op jouw foto's staan ze er nog prachtig bij! Ook in de ban van de memorydex zie i! Erg leuk zijn ze geworden!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love Memory Dex projects, Grietje, and these are lovely! Thanks so much for joining our challenge at Crafting with an Attitude this month. Good Luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen