Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 26 september 2018

KKT nummer 9 blauw en kraft

Hoi allemaal,

De laatste woensdag van de maand dat betekend weer de woensdag voor het KleurenKaartTeam
deze keer zijn de kleuren blauw en kraft. Een mooie combinatie, dus niet moeilijk om een kaart mee te maken. (in de link vind je de lijst met alle deelnemers)



Ik heb als basis kraft genomen en daarop het holografische papier van de Action gedaan
Ik hou van bling (zou je niet zeggen he ;))
Daarop heb ik de mooie mal van Joy!Crafts gebruikt uit kraft gestansd 
met een stempel er op van Precious Marieke,
gestempeld met Versamark inkt en daar op Shine lake blue pearl pigment poeder
dit hoef je niet te embossen maar blijft op de inkt plakken.

Fijne dag nog.


16 opmerkingen:

  1. Hou niet van bling? Inderdaad, dat zou je niet zeggen! Toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. chique mallen en mooie tekststempel. Nog nooit met zo'n poeder gewerkt, mooi!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave BLING kaart...prachtig!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ''schitterende''kaart heb je gemaakt Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze mooie kaart schittert je tegemoet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, Grietje en nee, ik zou niet zeggen dat je van bling houdt :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie bling kaart in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een flinke portie bling ha ha, mooi contrast geeft dat met het craft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie bling bling kaart, Grietje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het blinkt je tegemoet, goed dat je zo'n mooie stans had voor het kraft gedeelte, leuke tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat dacht ik ook, dan heb je niet veel meer nodig voor een mooi effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke bling bling kaart ! geslaagd hoor
    fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
    sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
    grtjs,martina
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaart. En ja die bling papiertjes zijn gewoon gaaf. Super combi!
    Tot de volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
    ik vind het een leuk kaartje, holografisch papier geeft altijd verrassend resultaat
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Grietje,

    Dat heb je mooi gemaakt. Laat mij nu ook blingbling op mijn kaart hebben gebruikt deze maand... grappig...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen