Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 5 september 2018

Beterschap

Hoi allemaal,

De week is weer doormidden. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik heb gemaakt met de nieuwe collectie van Mery's die nu in de winkel verkrijgbaar zijn. Het zijn allemaal weer hele fijne mallen zoals we van haar gewent zijn. Ik vind ze in ieder geval prachtig!

De vorm van de kaart heb ik van een live uitzending van Jeanine 
een tijdje terug.
Ik heb de kaart bekleed met papier uit het Berry sweet blok van Joy!Crafts
en de mooie vierkante mal van Mery's,om het plaatje, uit het paars uitgestanst
ook heb ik het kleine vierkant 2x uitgestansd en door de helft gesneden en zo
de mooie hoekjes gecreëerd.
Ik heb hier ook de bloem verwerkt van de vorige collectie
Het sentiment heb ik op de elipse gestempeld.

De vlinders heb ik uitgestanst en voorzien van een zwart randje met de brushmarkers
zodat ze net wat meer van het papier springen.
En de border berry branch van Mery's heb ik hier gebruikt 

Lijst met gebruikte materialen:
8089/0233 
6013/0340 Seasons greetings
6011/0316 Berry Sweet
6011/0546 Matching colors uni Wellness
6002/1116 Mery's square
6002/1118 Mery's elipse
6002/1130 Mery's waving borders berry branch

6002/1090 Mery's flower hearts
6002/1075 Mery's butterflies circle
6410/0479 Mery's sterkte (clearstamp)
6370/0078 artificial flowers

Ik hoop dat ik julle wat heb kunnen inspireren.
Fijne dag nog!




.


3 opmerkingen: