Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 2 september 2018

Nieuwe Kaartjes Inspiratie Challenge Easelkaart

Hoi allemaal,

Vandaag begint bij Kaartjes Inspiratie Challenges een nieuwe challenge met als thema dit keer maak een easelkaart. Nou kun je wel zien aan de voorbeelden die gemaakt zijn dat er een heleboel verschillende modellen easelkaarten zijn en ik heb ook een ander model gemaakt dan de "normale" easelkaart. Het is een doorkijk easelkaart geworden.
Ik heb een stuk cardstock van 10 x 30 cm gerild op 10 en 20 cm en uit het laatste vierkant heb ik een rechthoek gesneden die even breed en lang was als het plaatje wat ik wou gebruiken.
het papier heb ik wat kleiner uit gemeten dan de vierkanten van het cardstock.
Om het af te maken heb ik de klimop van Marianne Design gebruikt
en voor op de kaart een bloem van Joy!Crafts van de Crafty cocktail serie



Hier zie je het zijaanzicht van de kaart en zie je ook de laagjes van 
het 3D plaatje. Dat was nog al een werkje om die uit te knippen het was nl een heel fijn 3d plaatje
 van StudioLight flower ferry's
Het sentiment is van Mery's en waar deze op gestempeld is is een mal van Mery's long rectangles

Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen bij KIC onze sponsor deze keer is Craft Sensations.



4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje geworden Grietje.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje geworden.Dit is ook een leuk model van een easelkaartje! Zeker even onthouden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig model! Mooie voorbeeldkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen