Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 12 september 2018

Een tag voor Creative Moments

Hoi allemaal,

Today starts a new challenge over at Creative Moments #152 make a tag or anything goes.

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Creative Moments # 152 - Anything goes option tag
dus alles mag met als optie maak een tag. We hebben weer een aantal sponsors voor deze challenge en 1 daarvan is Scrap N Dipity en daar mocht ik een digi voor uitkiezen om mee te werken. Ik heb gekozen voor Cat girl en haar ingekleurd met mn Winsor & Newton brushmarkers.

Voor de vorm heb ik de tag van DutchDoobadoo genomen 
Het plaatje heb ik ook daarmee uitgesneden en geplakt op een kleiner tag
Aan de achterzijde zie je 2 mallen van Joy!Crafts het uitstekende bruine briefje 
is van Noor!design en links onder is een mal van Mery's.

Hier nog een close-up van de bloemetjes.
de blaadjes zijn een stans van Ali
Het DP komt uit een blok van de Boekenvoordeel.

Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen met deze challenge!

Ik wil dit kaartje graag meelaten doen bij:

Fijne dag allemaal.


3 opmerkingen:

  1. Ik denk al: wat een bijzondere ogen! Maar nu ik erbij lees wat je geschreven hebt snap ik het! Toffe label!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke digi op je mooie tag Grietje
    Gezellige donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen