Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 30 september 2017

HOERA

Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creatalicious Challenges #124 alles mag met als optie maak je eigen achtergrond. Onze sponsor is Polkadoodle en daar is de mooie digi die ik heb gebruikt voor dit kaartje ook van. Ook vragen we of je in ons Designteam wil komen bij Creatalicious, wat je daarvoor moet doen staat uitgelegd op het blog.

Today starts a new challenge over at Creatalicious Challenges #124 Anything goes + option make your own background. Our generous sponsor this time is Polkadoodle and that's where this beautiful digi comes from I've used the digi Unicorn. We also have a DT - call over at Creatalicious. So if you want to join us please have a look at the blog.

Ik heb als eerste de achtergrond gedaan met verschillende kleuren inkt.
daarna heb ik een achtergrond stempel gebruikt van scrapberry's 
en ik heb met structuurpasta en een stencil van Dutch Doobadoo de sterren aangebracht.
Daarna heb ik nog een kantje achter de digi gedaan.
De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos en verhoogd opgeplakt
En als laatste heb ik nog de Hoera van Marianne Design met inkt bewerkt en ook
verhoogd opgeplakt.
Ik wou een beetje een dromerige fantasy look krijgen op mijn kaartje en ik vind dat dat goed gelukt is.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie weer meedoen en ook een kijkje nemen bij de andere Design team leden.
Fijn weekend


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maart, mooi zoals je de achtergrond hebt gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow this is soooooo cute! Fabulous make! Thanks so much for joining our 'Anything Goes' challenge at Polkadoodles
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the soft colors. What a lovely creation! Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, your creation is just fabulous!!! I just love those soft colors that you use and the image is so sweet:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card! Thank you for joining us over at Making Memories Crafting this month, good luck in the prize draw and I hope we'll see you again soon, love Jacky x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow so pretty. Thanks for joining us in our week 37/38 Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty. I love the bright sparkley colors and the image is adorable. Maggie, DT Teamie

    BeantwoordenVerwijderen