Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 6 september 2017

in blomke foar dy beppe

Hoi allemaal, hi everybody

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een Friese tekst er op, gemaakt met de tekst stempels van Marianne Design, er staat een bloemetje voor jou oma. Het kader waar de tekst in zit is van QKR stampede welke de sponsor is van de challenge #126 bij Creative Moments, waar ik dit voorbeeld kaartje voor heb gemaakt. Het thema is deze keer een kaart voor de grootouders, aangezien het 10 september grandparents day is in de VS.

A new challenge starts over at Creative Moments and our sponsor is QKR stampede and that's where this lovely rose border is from.
Het kader heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Het DP is van Craft Sensations
De mal voor de kaartvorm die ik heb gebruikt is van Dutch Doobadoo
en het geheel heb ik afgwerkt met wat bloemetjes.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
De Egel september - de letter B weinig orgineel maar bloemen

Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen, fijne dag nog
I hope you wil join in the fun!




12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Grietje,
    Leuk model en mooie bloemen op je kaart
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooie kaart,Grierje.Leuke tekst.Ik begrijp alleen niet wat er staat :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het bericht aangepast, maar er staat een bloemetje voor jou oma. ;)
      Groetjes Grietje

      Verwijderen
    2. Bedankt,Grietje.Ik spreek een aantal talen maar geen Fries :).

      Verwijderen
  3. Leuk kaartje en grappig met de Friese tekst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje, daar is Beppe vast heel blij mee! bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Leuk model kaart, en mooi gedaan met de bloemen stempels ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty with the lovely flowers! Thanks for sharing with us over at Digi Choosday! ~Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi model en prachtige gemaakt met de stempels .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely project. Thanks for joining in the fun with us at Digi Choosday Challenge - good luck! Yvonne (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model van de kaart.
    Toch leuk met bloemen.
    Groetjes van Sandra dt Egel

    BeantwoordenVerwijderen