Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 24 september 2017

Theedoosje

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een theedoosje zien, welke ik heb gemaakt voor mijn vriendin die afgelopen week jarig was.

De basis heb ik gemaakt van Craftpapier, daarboven op een laag je zacht rose 
en daarop zit DP van Joy!Crafts Carpe diem.
Aan de voorkant heb ik het ovaaltje van Marianne Design gebruikt en daarop
een plaatje gemat uit Mijn Hobbykaart XL.
Aan de zijkanten heb ik de mal van Joy!Crafts gebruikt; Vintage flourishes - Hinges
Het deksel en de voet van het theedoosje heb ik gemaakt met een mal
van Dutch Doobadoo

Op het deksel heb ik ook hetzelfde DP gebruikt en ik heb het versiert met 
de mal Vintage florishes - holly
en Crealies bloemen van Craft en DP welke ik heb bewerkt met distress inkt
Vintage Photo. Hiermee heb ik ook alle randen bewerkt van het doosje.

Met dit doosje doe ik graag mee bij:

Fijne zondag!


7 opmerkingen:

  1. Prachtig theedoosje,Grietje.Heel mooi gemaakt.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WOW this is just awesome! Thanks so much for playing in our ‘Fancy Corners’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work! Thank you for submitting at Making Memories Crafting. Vicki- DT

    BeantwoordenVerwijderen