Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 25 september 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Ik zag dat ik er ook weer 2 volgers bij had gekregen Epie en Ela welkom/welcome ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. I hope we can inspire each other.
Zoals de titel al doet vermoeden laat ik jullie vandaag een kerstkaart zien. Het patroon kregen we van de facebookgroep Be Challenged en dit is mijn uitwerking ervan.

Eerst de binnenkant van de kaart want daar gaat het om. De basis heb ik rondom bestempeld met de clearstamps van Craft Emotions Christmas tree, branches in 3 verschillende kleuren Memento Dew Drop; Nothern pine, Olive grove en bamboo leaves. Daarna heb ik de randen en de rest van het papier bewerkt met Pistachio.
De boom heb ik uitgesneden uit het papier en ingekleurd met alcohol markers en bewerkt met 3D verf. Verder wou ik de kaart nog wat opvrolijken met kerstballen. Dit is een stempel en stansset van de Action. Ik heb er een lint achter geplakt en een strik erop gemaakt zodat het lijkt of de ballen vastzitten. 

De voorkant heb ik op dezelfde manier bewerkt. Hier heb ik het verder rustig gehouden en alleen nog een kerstwens erop geplakt met een stans van Leane Creatief.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:



12 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Grietje. Ik heb ook die stempel/stans gekocht bij Action. Ook eens uitproberen hoe die eruit ziet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kerstkaartje van guiten en binnen Grietje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How fun!!! I LOVE how you created the pop up tree inside with just the strips of paper! It looks awesome and is a great way to use up some scraps! Thanks for playing with CHNCC2.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful festive creation the stamping of the foliage is gorgeous, thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope that you will join us next time
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart en wat een mooi effect met alle takken. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card both inside and out! I love the folding tree!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart en wat heb je mooie randen gemaakt met die dennentakken Grietje.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! Beautiful! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so festive. The recipient of this card will be very lucky! Thank you for playing in the HeARTful Stamping Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Apologies for the delay in my commenting - holidays!!! Just wanted to say that this is so pretty and I love the pop-up Christmas tree surprise inside the card. Thank you so much for entering the Christmas Cards All Year Round (Use Leaves) Challenge this month,
    come back again soon!! Hugs Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen