Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 26 september 2017

Lokwinske

Hoi allemaal,

Vandaag is het de internationale dag voor de kleine taal, vandaar dat ik jullie dit kaartje wil laten zien want daar behoord het Fries ook bij.
Alle materialen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design behalve de mal waarop
het plaatje gemat is. Die is van Ali.
Knipvel VK9545
papier PK9138
lint EL8531
Tekst stempel CS0983

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:




7 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje,
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, prachtige stans en een heel mooi plaatje
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie kaartje Grietje...
    Leuk dat je mee doet met onze challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfstige kaart Grietje erg mooi gemaakt met deze materialen. Ik hoop dat je mijn antwoord op je vraag hebt ontvangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden, leuk je friese tekst! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig is dat vogeltje, een mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in herfstkleurtjes.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Grietje
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen