Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 18 september 2017

Scrapbookvirus

Hoi allemaal,

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan scrappen, met m'n foto's bedoel ik daarmee. Ik had het al een tijdje in m'n hoofd, ik had ook al vanalles aangeschaft. Alleen de durf om te beginnen was er nog niet. Tot ik lid werd van de Facebookgroep Happy Scrappy à la Raf. Daar is deze maand een challenge begonnen om een pagina te liften en dit is mijn resultaat:


Het is een foto van 2009 (ja dat is een hele tijd geleden) we waren
toen voor ons 10 jarig huwelijk naar Disneyland Parijs gegaan.
Het papier is van Simply Stories Say Cheese, dit is een echte Disney serie

Hier nog de sketch die we moesten liften

Ik heb in plaats van de open cirkels die in de sketch te zien zijn
twee zwarte cirkels gedaan die op de oren van Mickey Mouse lijken.

Ik vond het super om te doen! Dit smaakt zeker naar meer.

Heb gelijk nog een pagina gemaakt 

Ja ik heb het virus te pakken hoor... maar ik zal niet alles laten zien hoor, zo
nu en dan een pagina... Deze pagina is voor m'n kaarten en dat blijft zo.

Fijne avond nog!



3 opmerkingen: