Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 3 september 2017

Beterschap

Hoi allemaal, Hi everybody,

Een leuk nieuwtje heb ik voor jullie vandaag; ik zit in het Design Team van de Kaartjes Inspiratie Challenge! En samen met team roze heb ik vandaag voor de nieuwe challenge een kaartje mogen maken met een digi van onze sponsor Sheepski Designs Jo's daffodils. thema is alles mag.

Have I got news for you! I'm on the Design Team of the Kaarjes Inspiratie Challenge Blog. Today starts a new challenge and together with my teammates of team pink we've made some inspiration for you. Our sponsor is Sheepski Designs and the theme is Anything goes.


De digi heb ik ingekleurd met m'n Faber Castell potloden.
De mal beterschap is van Joy!Crafts en de andere mal komt van Ali.
ik heb het witte kaartje gemat op een stukje rose DP van Joy!Crafts
hier heb ik ook het Beterschap uitgesneden. Deze heb ik 2 keer uitgestanst 
1x in wit en 1x in roze. Dat geeft een leuk effect.

We hebben ook nog een tweede sponsor nl Hobby De Linge dus genoeg reden om mee te doen bij Kaartjes Inspirate Challenge Blog
I hope you'll all join us at Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij:

Fijne zondag




15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, en nu heb ik meteen weer een leuk voorbeeld voor het gebruik van die mal, want die heb ik ook.

    Fijne zondag. Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your project.
    Thank you for sharing it with us at Scrapping4fun Challenge. Majda, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely creation. I love the die cut out on the side.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely creation. Thank you for joining us over at Scrapping 4 FunChallenge
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love the die cut
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card.
    Thank you for playing along with us at Cards und More.
    Funny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really lovely card, and I really like your colouring. Colouring is not something I'm good at! Thanks for joining us on Scrapping4fun challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank je wel dat je meedoet aan onze challenge #13 van Creachicky's en veel succes. Groetjes DT lid Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!
    Gezellig dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje!
    Gezellig dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card.
    Thank you for joining us at Scrappin4fun Challenges.
    Priya-DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie kaart, Grietje.
    Bedankt dat je meedoet aan challenge #13 van de Crea Chicky's.

    Groetjes Ans DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart en wat leuk dat je met deze kaart aan onze challenge mee doet.

    creatieve groetjes,
    Ilona Keller Dt Coördinator Crea Chicky's

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card!! Thank you for joining us at https://scrappers-delights-challenge-blog.blogspot.nl. Wish you luck!!
    Mieke DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen