Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 4 oktober 2017

Smile

Hallo allemaal, hello everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creative Moments # 124 Alles mag met optie Smile.
Onze sponsors zijn dit keer Sheepski en Creative Bug en ik heb een kaartje gemaakt met de eerste namelijk met Rudolphs mischief

Ik heb de digi ingekleurd met alcohol markers, en de sketch gebruikt van 
Cheerfull Sketches. Het DP is van een blok van de Action.
De Merry Christmas is een stans van LeAnne Design en de Hi hi hi
(in plaats van Ho Ho Ho) heb ik met letterstempels gestempeld.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen en ook een kijkje nemen bij de overige DT leden om te zien wat zij ter inspiratie hebben gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog





9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke.....grappige kaart Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely Christmas creation. Thanks for joining us at Christmas with the cuties this month and hope to see you again. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fabulous card, thanks for sharing with us at the Merry Christmas Challenge.
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, grappige kaart, Grietje!
    Bedankt vor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha....wat is ie leuk! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at TMCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen