Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 12 september 2017

Herfst - gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Met dit herfstige weer laat ik jullie een toepasselijk kaartje zien, in mooi herfstkleuren. Ik heb dit kaartje gemaakt voor een vriendin die afgelopen week jarig was.


De meeste materialen zijn van Marianne Design, het plaatje komt van 
het knipvel Autumn Animals (K9545) en is gemat op een mal van Marianne Design
het DP is Canadian Fall  (PK9138) 

Alleen de tekst mal is van Joy!Crafts.
Ik heb onderstaand sketch van Cheerfull Sketches gebruikt als uitgangsbasis.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog!


11 opmerkingen:

  1. Schitterend herfstkaartje Grietje.
    Die MD materialen blijven mooi.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt,
    Leuk plaatje en papier,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfstkaart Grietje.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstkaart, Grietje.Leuk plaatje erbij.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herfstkaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love this beautiful Autumn card.....gorgeous!
    tfs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Een hele mooie herfst kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking van de schets, Grietje...wat een schattig plaatje!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So lovely! Thank you for joining us at Scrap & Craft challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen