Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 20 september 2017

Herfst kleuren

Hallo allemaal, hello everybody

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Creative Moments en deze keer is de challenge Autumn colours - herfst kleuren. Onze sponsors zijn dit keer Bugaboo stamps en Maris Digistamps
en met deze laatste heb ik een kaartje gemaakt met de

Today starts a new challenge over at Creative Moments en this time we want to see Autumn Colours. Our sponsors are Bugaboo Stamps and Mari Digistamp, and with that last one I created this card: I've printed the digi on Craft it's the first time I've colored on craft and I must say I love the result...

digi Bunny


Ik heb de digi uitgeprint op craftpapier, dit is de eerste keer dat ik inkleur op craft 
Ik heb gekleurd met m'n Faber Castell polychromos.
Het dp is van Noor Design, ik heb de randen gedistressed en daarna beinkt met distress inkt Photo vintage, de grasrand die ik gebruikt heb is van Amy Design en de blaadjes zijn van Joy!Crafts
De mal waar het sentiment is op gestempeld komt ook van Joy!Crafts en de stempel ook.
De blaadjes heb ik ook nog bewerkt met wat oranje inkt en ik heb er een doorzichtig plakpareltje
opgedaan.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



18 opmerkingen:

  1. Toll gemacht. Super!
    Danke für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herfstkleuren en leuk om de digi op kraftpapier uit te printen en tekenen.
    Bedankt voor je deelname bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely autumn creation. I love the bright leaves.

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#9 – The beginning of autumn (let’s drop the leaves))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute! Thanks for sharing at Craftaholics R Us.
    Janis, Owner/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Me again! Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy challenges too.
    Janis, Owner/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is adorable. Thanks for joining us at PDE Linky Party.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi. Leuk dat meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, Autumn at its best! Such rich colors and the pencil work on kraft is amazing! Thanks for sharing with us at Digi Choosday! ~Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet image on this lovely fall card. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eine tolle Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is lovely, thanks so much for joining in the fun with us at Digi Choosday Challenge, good luck! Yvonne (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, leuke img.
    Dank je wl voor je deelname aan Classic Design Team Open Challenge
    entry.

    Hester DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan door je stempel op het kraftpapier te printen. Bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card.
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen