Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 26 juni 2017

Zwemdiploma

Hoi allemaal,

Daar was ik alweer met een kaartje welke ik heb gemaakt voor mijn buurmeisje. Zij mocht gisteren afzwemmen voor A en ze heeft het gehaald!


Ik heb het zeepaardje van mijn gewonnen digi's gebruikt van Dora's Digi's,
deze heb ik ingekleurd met gelatos van Faber Castell, Ook de achtergrond
heb ik hiermee gedaan.
De bubbels zijn een mal van Sissix en de zeeplantjes zijn van Joy!Crafts, 
verder heb ik er nog wat doorzichtige plakparels erop geplakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog!


10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
      Succes en hopelijk tot de volgende keer.

      Groetjes Karin DT coördinator

      Verwijderen
  2. Hoi Grietje, wat een lief zeepaardje op je mooie kaart. Ik ben ook weg van je gave achtergrond. Heel leuk om deze aan je buurmeisje te geven voor haar zwemdiploma.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vrolijke kaartje voor je buurmeisje. Een mooi onderwater tafereeltje. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Grietje, wat een leuk kaartje daar zal je buurmeisje wel heel blij mee geweest zijn. Dank je wel om mee te doen met onze challenge. Groetjes Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje!!!
    Mooi gelukt die achtergrond.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super sweet. Thank you for sharing your card with ATSM!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Prachtig gedaan Grietje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen