Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 14 juni 2017

Forest fairy

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor alle leuke berichten op mijn vorige kaartje, ik lees ze met veel plezier.

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Creative Moments met als thema Flag Dag - gebruik een vlag op je kaart. De sponsors zijn dit keer Bugaboo Stamps en Torytaile. Voor mijn voorbeeldkaartje heb ik de super schattige digi Forest Fairy van Torytale mogen gebruiken.

Today starts a new challenge at Creative Moments with the theme Flag Day - Use flags on your creation. The sponsors for this challenge are Bugaboo Stamps and Torytale. I've made my card using the super cute digi Forest Fairy from Torytale.




Ik heb als basis een wit cardstock gebruikt van 14,5 x 29 cm daarop het rose cardstock
en dan design papier van Studio Light gebruikt dit heb ik een beetje bewerkt en hier en daar in gescheurd. Daar achter heb ik stukjes muurband (of hoe je het ook noemt) gedaan.
De mallen die ik heb gebruikt zijn van Joy!Crafts, behalve de blaadjes bij de bloementoef 
die zijn van een mal van Olba.


De digi heb ik ingekleurd met m'n Faber Castell polychromos en op de 
vleugels van het elfje heb ik Wink-of-Stella gebruikt 
voor een glimmertje.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
Crafting from the heart challenge #163 Anything goes/just for fun
Crafting by design - june - anything goes
A bit more time to craft #45 - Anything goes
AnMaCreatief Challenge 69 - Rozen
Crafty friends challenge blog # 59 - make it pink
Craftaddiction challenge 6 - bloemen minimaal 3 bloemen
Crea Chickys #11 - Bloemen
Creatalicious challenges #116 - Anything goes/option favorite colour
Let's craft and create #126 - girls, girls, girls
Polkadoodle week 22 - anything goes
Pause Dream Enjoy challenge 176 - Cards/optional one layer

Ik hoop dat jullie weer mee zullen doen met de challenge, er zijn van beide sponsors digi's te winnen.

Nog een leuk nieuwtje. Met onderstaand kaartje was ik bij Kaartjes inspiratie Challenge ook nog in de prijzen gevallen!

Een fijne dag nog!


15 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Grietje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart Grietje en gefeliciteerd met je winnende kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Grietje en wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen.....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Grietje,
    leuke digi en mooi ingekleurd..ook de vlaggen zijn mooi..dat gaas? noem je dat muurband?
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute! Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Grietje, super super super top!!
    Ik was al een hele tijd niet meer op je blog geweest, maar meid...wat heb jij een grote vooruitgang geboekt zeg. Zoo mooi om te zien hoe iemand zo kan groeien in de kaarten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card, I love that sweet image! Thanks so much for joining us at Crafty Friends!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello…. Sorry I'm a bit late commenting, I wanted you to know that you have made a beautiful card…. Thanks for entering it into the ‘Make it Pink’ challenge at Crafty Friends Challenge Blog. Hope you can join us again.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful soft colouring. Fantastic work and thank you for participating at Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Grietje. Leuk hoe je de hoera tekst bewerkt heb en ik zie vele mooie bloemen.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely and sweet card! Thanks for joining us at Let's Craft and Create
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful card! Thanks so much for playing with us at PDE Linky Party. Hope to see you again soon :)

    michelle (PDE DT)
    Purple Monkey Moments

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful creation. Your fairy is so lovely! Thank you for joining us at Let's Craft and Create!
    Catherine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A wonderful card, Grietje!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use your favourite colour” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    BeantwoordenVerwijderen