Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 16 juni 2017

Vaderdag kado

Hoi allemaal,

Bedankt allemaal voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaartje. Ik lees ze met veel plezier. Vandaag wordt een lange post met veel foto's, want ik wil jullie mijn vaderdag kado laten zien. Het is een albumpje geworden, die we een tijdje geleden bij een scrap n chat gemaakt hebben, ik heb hem opnieuw gemaakt en er dit album van gemaakt.


Het albumpje heeft 6 blz en 6 pockets met tags erin.
Op de bladzijden heb ik foto's verwerkt met mijn vader en zijn 6 kleinkinderen als baby op de arm
Hierboven zie je m'n vader met mijn dochter 



Dit is mijn vader met mijn zoon.


 (ik mis er helaas 1 maar het is niet anders). 



Het dp is van Joy!crafts even als de randstans. Achter de foto's heb ik het fotoframe van Marianne Design gebruikt, de teksten bij de fotootjes komen uit de La vie est belle blokken van Noor Design.
Op de achterkant van de bladzijden staan nog de naam en geboortedatum van de kids. 

Op de tags staan de kleinkinderen met een recente foto
Hier heb ik ook de teksten uit de blokken van La vie est belle gehaald als ook het DP

Dan is er aan de binnenkant nog een groepsfoto

En op het eind van het album nog een lief versje 

Alle randen zijn beinkt met Distress ink chipped sapphire

Met dit album doe ik graag mee bij:

Fijne avond nog!




5 opmerkingen:

  1. Grietje wat heb je een geweldig album gemaakt! Echt super mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Grietje, wat een ontzettend mooi albumpje en wat een leuk idee om dit soort foto's erin te verwerken. Ook gaaf dat je foto's hebt toegevoegd van hoe de kinderen er nu uit zien. Super gaaf gemaakt! Hier zal je vader heel blij mee zijn!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful memory book for your father! I'm sure he will cherish. Thanks for joining us at Creatalicious
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this entry, thank you for sharing with Creatalicious, Jackie CT member.

    BeantwoordenVerwijderen