Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 25 juni 2017

35 jaar getrouwd

Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor al de leuke reactie's op mijn vorige kaartje, ik lees ze met veel plezier.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor mijn oom en tante heb gemaakt. Zij zijn vandaag 35 jaar getrouwd. Ik had een foto, van het bruidspaar, van m'n beppe gekregen die ze graag op het kaartje verwerkt wou hebben. Ik heb er een sliderkaart van gemaakt naar het idee van Beccy's Place en dit is het resultaat geworden.
Zo ziet de kaart er gewoon uit
Het papier dat ik heb gebruikt is van Joy!crafts La vie est belle lavender,
het plaatje komt van een vel van Gerda's Hobbyshop en is gemat op een mal van Joy!crafts
de tekst en cijfers zijn van Nellie Snellen en het hartje is van Marianne Design

Zo ziet de kaart er uitgetrokken uit


Hieronder zie je de close-up van het bovenste gedeelte van de slidercard
Hier heb ik de foto van m'n oom en tante op verwerkt. Het geheel
heb ik omlijst met een gouden stickerrand
en onderop nog de ringen van Marianne Design



Hieronder zie je de close-up van de andere kant. Ik heb hier een
Friese tekst geschreven, die ik op Pinterest heb gevonden.
Ook hier heb ik het hartje van Marianne Design gebruikt en 
een stickerrandje voor de afwerking gedaan.


Mijn oom en tante waren blij verrast met de kaart en hadden de foto die ik erop verwerkt had ook nog niet eerder gezien.

Fijne avond nog!



3 opmerkingen: