Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 7 juni 2017

GefeliciTAART

Hoi allemaal,
Vandaag is de nieuwe Challenge bij Cards and More Challenge van start gegaan en deze keer hebben jullie een maand de tijd om jullie creaties te maken en te laten zien. Dit keer is er ook een leuk prijsje aan gekoppeld die door een van onze DT leden ter beschikking is gesteld. De challenge is dit keer een kaartje te maken naar aanleiding van een sketch en dit is mijn voorbeeld.


Het papier is deels van Joy!Crafts, Studio Light en een onbekende (de streepjes)
de randmal en de banner zijn ook van Joy!Crafts net als de tekststempel.
Het stempeltje heb ik weer ingekleurd met de gelatos van FaberCastell.

Hieronder zie je de sketch die gehanteerd moet worden en natuurlijk kan je hem draaien zoals ik heb gedaan zolang ie maar duidelijk zichtbaar is.

De challenge is tot 5 juli succes!



4 opmerkingen: