Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 8 juni 2017

65 jaar getrouwd

Hoi allemaal,
Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaartje. Ik lees ze altijd met veel plezier.
Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik in opdracht heb gemaakt voor een echtpaar dat 65 jaar getrouwd is binnenkort. Dat vind ik een hele prestatie, dus dat verdient een mooie kaart.

Ik heb bij deze kaart gebruik gemaakt van het patroon bij Be Challenged (een Facebookgroep) ze zitten helaas op 500 leden en hebben een leden stop maar je kan wel op een soort wachtlijst komen, zodat je lid kan worden zodra er mensen weggaan.


Het papier met de strepen (aan de zijkant) is van Joy!Crafts het overige papier 
dat ik heb gebruikt is van StudioLight.
De digi is van Mo's digital pencil welke ik heb ingekleurd met mijn Faber Castell
Polychromos, deze heb ik gemat op een mal van Marianne Design


De tekst stans is van Nellie Snellen deze heb ik uit blauw papier gestanst maar toen vond ik het nog wat flets lijken dus ben ik er met Viva decor Inca Gold blauw overheen gegaan.
Dit heb ik ook bij de bloemenrandstans van Precious Marieke gedaan alleen dan de groene kleur Inca Gold verder heb ik er nog wat plakparels opgedaan om het af te maken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Een fijne avond nog


15 opmerkingen:

  1. Vind het een superleuke kaart Grietje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Grietje,
    leuk model en digi en de kaart erg mooi aangekleed,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje leuk plaatje en het model is ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje leuk plaatje en het model is ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk deze kaart !
    Mooie stempel /digi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Tri shutter card! Thanks for joining Catch the Bug's anything goes challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart voor het bruidspaar. En een geweldig leuk modelletje!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So beautiful. I love the image and your gorgeous card design. Thanks for sharing with us at Creatalicious Challenges. Hope to see you again. Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en deze digi is perfect voor deze gelegenheid.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card and image thanks for sharing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just beautiful thank you for joining into our challenge at Polkadoodles Challenge
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieve kaart, en leuk dat je meedoet aan onze juni challenge 'bloemen'. Groetjes Dt member Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic card. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Challenge at Polkadoodles. Hugs Lisa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use your favourite colour” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    BeantwoordenVerwijderen