Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 17 oktober 2017

Kerst

Hallo allemaal, Hello everybody,

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaartje. Ik vind het leuk om ze te lezen. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor mijn kerststapel heb gemaakt.


De digi is er een fribi van Beccy's Place - Family reunion en heb ik uitgeprint
en ingekleurd op craft papier. Ik vond het mooi om te zien dat de Faber Castell
zo goed dekten. De randen van jas en muts heb ik bewerkt met een sneeuwpen.
Ik heb voor de kaart de sketch van Paper Play Sketches gebruikt.
Het dp is van de Action. De bloemen stans is van Alie en de 
banner stans van Joy!Crafts. Het witte glitter papier achter de bloem
en de banners is van Marianne Design. En nog een roosje als kerstroos.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Met onderstaande kaartje ben ik in de top 3 gekomen bij Sheepski Design challengeblog! En mocht ik een mooie digi uitkiezen.

Fijne dag nog allemaal!




7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Grietje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Grietje. Je hebt de Snow family mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've done a great job putting this Christmas card together, it's fabulous! I really like the way you used the snow pen for the fur around the colour and hood, it really stands out against the other colours. The background paper you used is very pretty and works perfectly with the other elements on your card. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met deze sneeuwfamilie! groetjes Petra DT Beccy's Place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een lieve en hele leuke kaart Grietje
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card. Like how you did the sentiment. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for October.

    BeantwoordenVerwijderen