Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 15 oktober 2017

Spooktacular

Hoi allemaal, Hi everybody,

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers Sylvia en Henri. Welcome. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. I hope we can inspire eachother.

Vandaag laat ik jullie een reminder zien van Kaartjes Inspiratie Challenge waar het thema Halloween is, we zijn op de helft dus jullie hebben nog genoeg tijd om mee te doen. Onze sponsors zijn dit keer Bugaboo stamps en Scrapplezier en hij duurt tot 4 november.


De digi die ik heb gebruikt van Bugaboo is Bobblehead Ghost en heb ik ingekleurd met
Faber Castell potloden. De achtergrond heb ik verder ingekleurd met alcoholmarkers.
Als achtergrond heb ik papier van Boekenvoordeel gebruikt en ik 
heb een soort van spinneweb gemaakt van een mal van 
Dutchdoobadoo. De tekst heb ik van internet.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Als laatste heb ik nog een leuk nieuwtje ik ben namelijk met deze kaart winnaar geworden bij:

Fijne zondag nog!


3 opmerkingen:

  1. Fabulous image so cute! and thanks for joining us at Crafty Calendar hugs Sue J x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute ghost with friends! Thanks for joining us at Paradise of Stamps.
    /Katarina, DT

    BeantwoordenVerwijderen