Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 11 oktober 2017

O is voor Ovaal

Hallo allemaal, hello everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Sunny Day Crafting O is voor ovaal. Die is niet moeilijk toch?! Hier is mijn voorbeeldkaartje. Kijken jullie ook nog bij mijn mede DT leden voor hun voorbeelden?

Today starts a new challenge over at Sunny Day Crafting #56 O is for oval. Not hard at all I think. Here's my example. Will you go over to the other DT Members to see what they have come up with?

Voor dit kaartje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt om de kaart te maken.
Het 3D plaatje is van Amy Design en vond ik hier mooi bij passen watn deze is ook
ovaal. Het sentiment is een sticker en de banner heb ik zelf gemaakt.
Nog wat zilveren dotjes om het plaatje heen en wat gouden lint om het af te maken.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog allemaal.




9 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Grietje,
    deze set met stansen blijft mooi en een super bijpassend plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Grietje en een mooi plaatje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card!!! What a stunning design. Thanks for sharing it with us at ABC Christmas Challenge.
    Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous!! I love your card!!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!
    Debbie ~ CCC DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card, thanks so much for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful.
    Thanks for joining us over at the ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card. Thanks for sharing with us at Crafty HazelNuts Christmas challenge extra this month :-)

    BeantwoordenVerwijderen