Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 21 oktober 2017

TAART !

Hoi allemaal, hi everybody,

Hartelijk bedankt voor alle leuke berichtjes op mijn vorige kaartje. Ik lees ze met veel plezier. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt voor mijn zusje. Zij is een echte taartenbakster, vandaar dat ik op dit kaartje voor haar kwam.
Het patroon voor dit kaartje vind je Hier
Ik heb Tilda gekleurd met Faber Castell potloden.
Als DP heb ik Craft Sensation gebruikt. 
Voor de slagroom op het taartje heb ik een sneeuwpen gebruikt.
Om de taart aan de onderkant heb ik parels gebruikt.
De mal waar ik Tilda op gemat heb is van Joy!Crafts.
In het doosje kunnen de kaarsjes, maar ik heb er geld in gedaan, aangezien
ik het kaartje niet op hoefde te sturen,

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Catch the bug october Bingo gem - die or punch - ribbon

Fijne avond nog


12 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart, Grietje! Super leuk!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job love what you did..thanks for joining us over at Magnolia-licious..DT-Kerri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk schitterend met die mooie taart op je kaart! grt, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige taartkaart heb je voor je zus gemaakt, Grietje. Dat zal ongetwijfeld een succes zijn!
    Dank je wel voor het meedoen met de October Bingo challenge van Catch The Bug.
    xxx Margreet (GD Catch The Bug)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this is PRECIOUS!!!! I absolutely love it!! What a perfect use of this Tilda stamp! Great Job!!! Thank you for participating with our challenge over at Magnolia-Licious!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige easel kaart heb je gemaakt. Tja dit blijft een toppertje dit modeletje. Je zus was hier vast heel blij mee. Leuk dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Lieve groet,
    Petra DT KMP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige easlekaart heb je gemaakt. Leuk zo met de taart/kaarsjes erop. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen