Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 6 januari 2019

1e Challenge KIC in het nieuwe jaar

Hoi allemaal,

De beste wensen voor het nieuwe jaar en hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers via Bloglovin en hier... ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges en het thema is dit keer heel makkelijk; alles mag. Je mag met maximaal 2 kaartjes meedoen en de prijs deze maand is een gastdesigner plek.

Mijn voorbeeldkaartje heb ik gemaakt op bestelling voor een echtpaar dat 60 jaar getrouwd was. Wat een tijd he! Ik hoop dat mijn man en ik dat ook halen (dan eerder qua leeftijd hoor ;)).


Ik heb een mal van StudioLight gebruikt voor de vorm van de kaart.
Het DP heb ik van vriendin gekregen, dus welk merk het is weet ik niet.
De 60 is van Marianne Design en heb ik uit rose cardstock gestansd en bewerkt
met de bijbehorende stempel.
De stans gefeliciteerd is van Mery's tiny words.
en "jaar getrouwd" is van Nellie Snellen.
Het plaatjes is een topper  van Dixi Craft.



Hier zie je het flapje met papier van StudioLight
De kaart is afgewerkt met een mooie strik.
De bloem is gestansd uit glitter cardstock van Marianne Design en daarachter
vellum van de Action.

Ik hoop dat jullie allemaal lekker meedoen met de challenge en tot morgen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor het echtpaar! Zo'n leuk model is dit. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor dit paar! Al 60 jaar getrouwd, wat mooi he.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautifully done, love the card fold and gorgeous flowers!
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge! Please do come play along again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, thanks for joining us at Allsorts. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card. Love those pretty flowers. Thanks so much for playing along at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een hele tijd. Mooie kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor zo'n bijzondere gelegenheid! Mijn ouders zijn al 57 jaar getrouwd, dus ook al heeeeel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful creation for our hearts and flowers creation at Allsorts challenge, thank you so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card with gorgeous elements. Thanks for joining the challenge at Crafty Calendar this week. Donna - DT Member (and Admin at The Paper Funday Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart; zo elegant! Dankjewel dat je meedoet bij TIME OUT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely anniversary card, Grietje! Thanks so much for playing along with us in our "Anything Goes" challenge at Crafting with an Attitude this month. Good Luck and hope to see you again.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely form of the card. Thank you so much for entering our challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card, perfectly designed. I like the colors of the card.
    Thank you for joining our challenge in Crafting With An Attitude.
    BożenA DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen