Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 30 december 2018

Speiaal voor jou

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een aantal oude mallen van Mery's, maar ze zijn nog steeds leuk om te gebruiken. Ik bedoel dus de aardbeienmal en de lieveheersbeestjes. Ik heb deze kaart ermee gemaakt.


De stansjes zijn ingekleurd met Brushmarkers van Winsor & Newton
Ik heb het Berry Sweet papier gebruikt van Joy!Crafts


Hier zie je de lieveheersbeestjes op het klaverblad zijn ze niet schattig!


En boven in de aardbeien jum, jum.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, deze kaart is "speciaal voor jou"

Gebruikte materialen:
6002/1021 Mery’s basic rectangles
6002/1159 Mery’s kwartcirkel basis
6002/1160 Mery’s kwartcirkel randen
6004/0006 Mery’s lieveheersbeestjes
6004/0019 Mery’s aardbeien
6011/0316 Berry sweet paperblock
6410/0479 Mery’s sterkte clearstamp
8013/0022 cardstock wit 15 x 30
8013/0141 cardstock wit.

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk en fris kaartje en die oude malen doen het prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk vrolijk kaartje Grietje
    Fijne Jaarwisseling en alle goeds voor 2019

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen