Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 18 januari 2019

Bureaukalender

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een bureaukalender zien, die ik heb gemaakt voor op mn werk. Ik heb sinds kort een vaste werkplek en wou deze graag wat opvrolijken. Dus heb ik deze bureaukalender gemaakt.

De basis is stevig Cardstock van 9 1/2" x 5" deze score je op 3,5", 7", 8" en 9". Voor de maanden heb ik de tabbladen van Mery's gebruikt. Iedere maand heb ik een ander thema gekozen met voornamelijk verschillende mallen van Mery's. Zo zie je hier bij januari de sneeuwvlokken rand, hieronder zie je nog een paar voorbeelden van de maanden. Al het papier wat ik heb gebruikt is van Joy!Crafts voor ieder seizoen is er wel een papiertje.

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt waarin ik alle maanden laat zien en de achterkant ook.
Deze staat op mijn you tube kanaal. 

Mochten jullie vragen hebben over de gebruikte materialen etc dan kunnen jullie die altijd stellen.
Tot de volgende keer.





3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! En zo heb je er dus het hele jaar wat aan. Hardstikke leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen