Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 11 januari 2019

Creatieve ochtend

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik met een vriendin naar de Noorderbrug geweest, dat is een wooncentrum voor mensen met aangeboren of veroorzaakte hersenaandoeningen. Wij gaan hier 1x in de maand met de bewoners knutselen. Deze keer gingen we een kadotasje oppimpen. Ik maak meestal een voorbeeld voor ze, zodat ze weten wat ongeveer de bedoeling is en dit is mijn voorbeeld:


Als basis een kraft tasje van Kimya, het DP is van Noor!Design Carpe Diem 
de randjes heb ik bewerkt met Distressinkt vintage photo.


De randmal is ook van Noor!Design. De vlinder is van Mery's
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop
Lint is van de Action.
De sketch die ik gebruikt heb is van Cheerful sketches


Hieronder zie je de tassen gemaakt door de bewoners.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog allemaal.




12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kadotassen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief om met die bewoners te knutselen.
    Schitterend gemaakt je tasje en de creaties door hun gemaakt zien er ook leuk uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de bovenste is mooi bewerkt de andere zijn heel leuk Grietje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi vrijwilligerswerk doe je! Je voorbeeld is super en de kadotasjes die de bewoners hebben gemaakt zijn ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je dat werk doet, Grietje. Je hebt een mooi voorbeeld gemaakt en de bewoners hebben ze mooi nagemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tasje en wat lief dat je dit met de bewoners maakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie cadeau tasjes. En wat leuk om dat te doen met een groepje bewoners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tof initiatief om samen te gaan knutselen! Je kadotasje is mooi, deze van de deelnemers ook!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gedaan de sketch op een tasje, dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A lovely bag!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional something new” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Aud Sentiments Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen