Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 28 januari 2019

Speciaal voor jou Beterschap

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn kerstkaartje ik lees ze graag en welkom aan alle nieuwe volgers, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met de nieuwe mal van Mery's de violencirkel. Het is mijn nieuwe favoriete mal. Zo mooi en de viooltjes kun je in allerlei kleuren inkleuren. Deze keer heb ik ze blauw gemaakt met Windsor en Newton alcohol markers.


Het DP wat ik als achtergrond gebruikt heb is Rustic wood van Joy!Crafts
en daaruit heb ik de achtergrond bloemen mal gestansd waardoor je een leuk
doorkijk effect krijgt. Alle randjes heb ik bewerkt met distress inkt black sooth.



Gebruikte materialen:
6002/1157 Mery’s achtergrond bloemen
6002/1214 Mery’s violencirkel












6011/0085 Rustic wood (dp)
6011/0479 Dreaming in the sky
8013/0162 Cardstock creme


Een fijne dag nog!




3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart met die mooi viooltjes. Ze zijn net echt. Mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen