Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 6 oktober 2018

World cardmaking day

Hoi allemaal,
Vandaag is het World card making day, dus dan moet er natuurlijk een kaartje van mijn hand op het blog. Het leven is een beetje hectisch op het  moment, daarom weinig tijd voor blogger. Maar wel leuk hectisch...

Voor Mery's DT heb ik deze herfst pop up boxkaart gemaakt. Met de leuke paddestoelenborder en herfstborder.

Ook heb ik de denne appels gebruikt hier op de voorkant


Het mooie DP Happy Fall en het plaatje komt uit Seasons Greetings

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:


Gebruikte materialen:
8089/0203 Kraft paper
6011/0558 Happy fall
6002/1163 Mery’s herfst golfranden

6002/1164 Mery’s paddestoelen golfranden

6013/0340 Seasons Greetings
6002/1070 Pine apples

Fijne zaterdag!

7 opmerkingen:

  1. WOW! Fantastic creation! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Fall is in the Air’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous pop up box. Thanks for joining the Sisterhood's "Fall is in the Air" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke card in a box ! Maandag komt er eentje op mijn blog. Echt leuk om te maken (ik maakte er al wel ene stuk of 10, 12.)
    Mooi die paddenstoel op de aanzichtkant! Dta woord bestaat vast niet, maar je snapt het wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this style of card,thanks for joining us at MAWTT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. And thanks for entering it into Craft Rocket challenge too, so gorgeous xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for joining our challenge at Moving Along with the Times. Your project is wonderful, and I just wanted to wish you the best of luck! – DT Jodie

    BeantwoordenVerwijderen