Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 16 oktober 2018

Lieve kerstgroetjes

Hoi allemaal,

We blijven nog even in kerst sferen, er zijn ook zulke leuke nieuwe mallen uitgekomen van Mery's voor kerst. De winter borders mal is er 1 van. Deze heb ik verwerkt op mijn kerstkaartje.

De sterrenrand heb ik uit zilver cardstock gesneden en dan met de border mal een nieuwe
lijn getekend en deze uitgeknipt zodat je een leuke slinger krijgt.
Het plaatje heb ik achter de leuke square mal gedaan met daarachter een label
met een kerstgroet erop, bewerkt met embossingpoeder Metallic Silver sparkle.

Uit het groene Christmas DP van Joy!Crafts heb ik de berry branch border gesneden
en helemaal onderaan de kaart nog een mooie sneeuwvlok rand
van de Winterborders mal.



De gebruikte materialen zijn:
8089/0241 Kraft paper zwart
8099/0104 linnen structure
6011/0528 Christmas
6002/1119 Mery’s Winterborders

6002/1116 Mery’s square

6002/1130 Mery’s waving border branch berry


8089/0262 Kraft tag

Fijne dinsdag!



5 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt, leuke stansen en ook het label past er mooi bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart,Grietje.Leuk met het labeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuke stansen gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk en lief kaartje ! de mallen zijn super
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen