Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 9 oktober 2018

Verjaardagskaartje

Hoi allemaal,

Afgelopen zaterdag was mijn jongste zusje jarig dus daar moest een kaart voor gemaakt worden.
Ik heb het model dat vorige maand als challenge bij Noor!design genomen, want die vond ik zo mooi en was er toen niet aan toe gekomen om hem te maken....(als ze de dagen nou iets langer konden maken... ;))
Het DP is van Joy!Crafts van het blok Autumn
de mal is van Noor!Design en het plaatje in de mal is ook van Joy!Crafts
In de binnenkant heb ik een digi van Sparkle 'n Sprinkle op kraft
uitgeprint en ingekleurd met Faber Castel potloden.
Er onder de herfstborder mal van Mery's
De gefeliciteerd stempels zijn van Craft Emotion
en de tag heb ik omgetrokken met een mal van Craft Sensations.
Achter het stukje kraft met de pompoenrand had ik een vakje gemaakt,
hier had ik het kadogeld in gestopt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog!




1 opmerking:

  1. Heel mooie verjaardagskaart!
    Ook nog geen tijd gehas voor dit toffe modelletje...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen