Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 7 oktober 2018

Herfst/halloween bij Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal,

Vandaag is er een nieuwe challenge begonnen bij Kaartjes inspiratie challenges en deze keer vragen we een herfst of halloween kaart, nou inspiratie genoeg toch?! Onze sponsor is dit keer Bugaboo digistamps en we mochten met een digi van ze werken, ik had gekozen voor Edward fall pumpkin. Hier is mijn voorbeeldkaartje

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell polychromos 
het DP is van Marianne Design
de basis is de banner mal van Dutch Doobadoo
De bloemen komen uit eigen stash en de blaadjes zijn een stans van Ali
de cirkelstans is van Action.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik zou zeggen inspiratie genoeg met dit mooie herfst weer! 



9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm such a Bugaboo fan ... nice layout with this card. Well done. Thanks for playing at Brown Sugar Challenge this month. I wish you the best of luck in the challenge.
    Dawn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit ziet er erg leuk uit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, leuke afbeelding.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely! Thank you for joining us at Polkadoodle Crafting Challenge. Good Luck with your entry. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely creation. Thanks for playing along with us at Catch the Bug/Bugaboo for our Anything Goes Challenge. Good luck. Hope to see you again soon.
    Lynn aka Lynnpenguin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, Thanks for sharing it with us at Colour Crazy Craft challenge janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful combination of papers and colors - perfect for fall! Thanks for joining us at Brown Sugar Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card. Fab layout and I love the backing papers. Thanks for joining in this months 'Autumn' challenge over at Crafty Calendar.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen