Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 26 september 2018

Herfst/Autumn

Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge over at Creative Moments #153 - Autumn we have some great sponsors and I got to pick and colour an image from Sparkle n Sprinkle - Welcome Autumn.

Vandaag start een nieuwe challenge bij Creative Moments. Voor het KKT bericht scroll even naar beneden. Ik mocht werken met een digi van Sparkle n Sprinkle Welcome Autumn.

Ik heb een side step kaart gemaakt.
De digi bestaat uit meerdere delen ik heb een aantal gebruikt en 
ingekleurd met mn Faber Castell potloden.
Zoals de druivenbladeren en vlinders.


Hierboven een betere foto van de ingekleurde digi.

Het DP is van Joy!Crafts even als de pompoenrand van Mery's
De tekst (sentiment uit de set) heb ik met  een 
Versamark pen overgeschreven en met Wow embossingpoeder
verhit.


Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen. Aan het thema kan het niet liggen...


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herfstkaart heb je gemakt. Erg leuk model ook...en je hebt heel mooi gekleurd. Ik denk dat ik wel meedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thisis really pretty - lovely colouring,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen