Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 4 november 2018

Gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges en deze maand is het thema verjaardag, nou dat is geen moeilijk thema, dus kom maar op met jullie kaarten.
Toch hebben we om jullie te inspireren voorbeelden gemaakt. Helaas kregen we de digi van onze sponsor niet op tijd dus heb ik een kaartje gemaakt met een stempel van StudioLight.
Zoals ik al zei de roos is een stempel van StudioLight, welke ik heb gestempeld met
versamark en dan clear embossingpoeder er over 
Ik heb haar ingekleurd met Gelatos van Faber Castell.
Het DP is van Mintay "Birdsong" en er achter heb ik 2 strookjes washitape
gebruikt. Het geheel nog afgemaakt met wat sequins.
En het "gefeliciteerd" is van Nellie Snellen.
Deze heb ik 2x uitgestansd zodat ie wat meer uitspringt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, mooi die roos.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty .Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Cheryl DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great looking card with fabby image and colours. Well done! Thank you for taking the time to join us over at CC-challenges this time.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional embossing (wet or dry)” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen