Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 9 november 2018

Heel veel liefs

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien, welke ik heb gemaakt met de nieuwe collectie van Mery's die vanaf vandaag in de winkels te verkrijgen is. Ik heb een oud model gebruikt voor de basis van mijn kaartje namelijk een make a card van vorig jaar die geleid werd door Geertje.
Het design papier is Love en de beertjes komen van de clearstamp Teddy bear
Op het kleine kaartje onder de teddybeer heb ik de hartjesrand uitgestansd
uit het designpapier.
Boven in de hoek heb ik de andere hartjesrand uitgestansd uit roze cardstock
en dit als randje gedaan voor de pocket.

Als het kleine kaartje open is zie je dit 
Hier heb ik op de ene zijde weer een teddybeertje gestempeld en
de hartjes rand gebruikt
Maar op de andere kant heb ik de kwart cirkel gebruikt. Ik heb hier de 
grootste kwart als basis genomen en dan de randstans voor de kwartcirkels met de
bolletjes rand gebruikt om het randje te maken.
Deze leg je dan op je uitgestanste kwart gedeelte waar je hem hebben wilt. 
zoals je ziet heb ik een randje opengelaten, zo kwam het dp wat mooier uit.
 Op de blokjes heb ik de 2 tortelduifjes geplakt.
(Onder aan de post vind je een lijst met alle gebruikte materialen)

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en vragen stellen mag altijd.

Gebruikte materialen:
8089/0203 Kraft paper
8099/0253 cardstock roze linnen structuur
6011/0507 design papier Love
6002/1165 Mery’s Liefde golfrand
6002/1159 Mery’s kwartcirkel basics












6002/1160 Mery’s kwartcirkels rand












6002/1090 Mery’s Flowers hearts
6410/0460 Clearstamp Teddy bear
6410/0477 Mery’s Longtekst
6300/0263 ribbon
6370/0053 flowers
6370/0077 flowers
Winsor & Newton brushmarkers

1 opmerking: