Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 26 oktober 2018

There's snow friend like you

Hoi allemaal,

Misschien hebben jullie ze gister al gezien bij Mery's, maar vandaag laat ik de pinguins zien in een andere kleurstelling... nou ja de pinguins zelf niet die blijven natuurlijk hun gentlemans suit houden...maar de kleuren er om heen. Ik heb een brugkaartje gemaakt en heb de pinguins uitgesneden op het stuk dat de brug vormt, ik heb ze deze keer dus niet los geknipt. Ik heb ze ingekleurd met de Winsor & Newton brushmarkers.

De sneeuwvlokken van de winterborder heb ik los geknipt en boven in op een stuk
transparante sheet gedaan.
Het is dus eigenlijk een dubbele brug kaart.
Onderop heb ik nog de ijsschotsen geplaatst
En achterin is er nog de sentiment There's snow friend like you.

Gebruikte materialen:
8013/0161 cardstock wit
6011/0545 Mery’s Soft Winter
8002/0100 Transparante sheets
6002/0657 Mery’s hexagonal gracefully (binnenkant)
6002/1117 Mery’s Penguins

6002/1119 Mery’s Winter borders

6410/0124 Winter wishes

2 opmerkingen:

  1. Wat en enige kaart heb je gemaakt. Leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Allereerst nog bedankt voor je prachtige verjaardagskaartje.

    Wat dit kaartje betreft wat een gave kerstkaart met tekst!!

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen