Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 15 november 2018

Zoals jij is er geen ander

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ook te zien zal zijn op het Joy!Crafts blog. Het is mijn eerste bijdrage voor het blog en best een beetje spannend...

Zoals jullie misschien wel gezien hebben is de nieuwe collectie van Mery sinds afgelopen vrijdag te verkrijgen in de winkels, ik ben er al even mee aan het spelen geweest en heb dit kaartje/boekje ermee gemaakt.

Ik heb 2 cirkels van 15 cm uitgesneden met een cirkelsnijder en deze dan door de helft gesneden.
Zo krijg je 4 helften. Daarna heb ik de 4 helften weer door de helft gevouwen.
Nu zijn ze iets groter dan de één na grootste mal van de kwartcirkel stans van Mery's.
Op de voorkant van dit boekje heb ik de stans met blauw cardstock gebruikt
en daarboven het design papier White Flowers.
Ik heb met Versamark het sentiment gestempeld en heb er shine poeder overheen gestrooid.
Als je het kaartje/boekje helemaal openvouwt blijft het mooi staan zoals je op bovenstaande foto ziet.

Ik heb ook de kwartcirkel randstans gebruikt.
Op de eerste een laatste bladen heb ik pockets gemaakt en labels in gedaan.
Hierboven zie je het kaartje/boekje van alle kanten.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren! Tot de volgende keer.




Gebruikte materialen:

8089/0233 kraft wit
8099/0248 cardstock linnen structuur lichtgroen
8099/0245 cardstock linnen structuur lichtblauw
8089/0262 kraft tags
6011/0551 White flowers
6002/1159 Mery’s kwartcirkel basic
6002/1160 Mery’s kwartcirkel randen












Ribbon

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Grietje

    Kan me voorstellen dat je het spannend vind
    je eerste kaartje voor het blog van Joy

    Wat mij betreft missie geslaagd

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super origineel en mooi afgewerkt boekje, Grietje! Toffe mallen weer, van Mery's!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heuse bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen