Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 18 november 2018

Make a card met Joy!Crafts

Hoi allemaal,

Afgelopen maandag was er een Make a card with Joy!Crafts waar ik aan mee heb gedaan. Het was weer een hele mooie en dit is wat ik er mee heb gemaakt.


Ik heb hierbij gebruikt gemaakt van de verschillende Mery's stansen 
een lijstje met de gebruikte materialen vind je onderaan deze blogpost
Het DP wat ik gebruikt heb is Vintage Soul.
En de stempel zegt Heel veel liefs.
Hier de binnenkant van de kaart.
Onderop de kaart heb ik die leuke achtergrond stans gebruikt.
Op het plaatje heb ik de het vierkant van Mery's gebruikt



Hier boven nog een filmpje van hoe de kaart eruit ziet als die dicht is en 
geopend wordt.




De gebruikte materialen zijn:

8089/0233 cardstock wit
8099/0253 cardstock linnenstructuur roze
6011/0568 Vintage soul
6013/0340 seasons greetings
6002/0995 Mery’s flower borders
6002/1157 Mery’s achtergrond bloem












6002/1165 Mery’s liefde golfranden












6002/1116 Mery’s square
6002/1090 Mery’s flower hearts
6002/1075 Mery’s butterflies circle
6410/0477 Mery’s longtekst clearstamps
6002/0260 Ornament border

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Grietje.


    Een fijne zondag nog.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart en leuk dat je even laat zien hoe het dichtgaat en weer open.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen