Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 19 oktober 2018

Peek-a-boo kaartje

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een peek-a-boo kaartje zien. Met daarop de schattige pinguins van Mery's, zij vormen het middelpunt van de peek-a-boo kaart.


Hier zie je de voorkant van de kaart met de mooie sneeuwvlokken als bovenrand
De kaart is 14 cm breed, dus ik moest de mal achter het uitgestanste deel leggen
om hem wat langer te maken, het is wel een secuur werkje, maar het is te doen...
In de hoek heb ik de achtergrond stans cirkels gebruikt.


Hierboven zie je de binnenkant van de kaart en als je goed op hebt gelet
zie je dat er een andere pinguin staat (het waren er eerst 2 en nu 1 die aan het vissen is)
Binnen in heb ik de iglo stans gebruikt en als sentiment staat er Winter wonderland.



Hier zie je nog een filmpje dat is wat beter dan foto's om te zien hoe het werkt...

De gebruikte materialen zijn:
8089/0233 kraft paper
6011/0545 Mery's soft winter
6002/1117 Mery's pinguins
6002/1119 Mery's winter borders
6002/1158 Mery's background circles
6002/1118 Mery's elipse
6002/1021 Mery's basic long rectangle
6410/0110 Mery's clearstamp (bij het sentiment)
6002/0688 Iglo




6 opmerkingen:

  1. Oh, dat is grappig Grietje! Ga ik ook eens proberen te maken. Leuk gedaan met de pinguïns. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Grietje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Heb je daar een beschrijving van?
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lydia, ik heb dit https://www.youtube.com/watch?v=DzBvE4rDoyY&t=514s als voorbeeld genomen en zelf de maten aangepast.

      Groetjes Grietje

      Verwijderen
  4. Wat leuk. Heb je er misschien een beschrijving van. Ik vind hem zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid ik heb dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=DzBvE4rDoyY&t=514s als voorbeeld genomen en zelf de maten aangepast.

      Groetjes Grietje

      Verwijderen