Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 13 oktober 2018

Kerstkaarsen

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie, ondanks het mooie weer, een kerstkaartje laten zien met de mooie kaarsenborder van Mery's. Ik heb er een stepkaartje van gemaakt zodat de borders er mooi uitspringen.
De kaarsen heb ik uit de matching colors winter set gestanst en 
daarna nog een keer uit verschillende kleuren designpapier.
De vlammetjes en besjes heb ik ingekleurd/aangestipt met 3D verf.
Het plaatje wat ik gebruikt heb komt uit het DP Siberian snow.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

De materialen die ik voor dit kaartje heb gebruikt zijn:
8089/0233 Kraft papier creme
6011/0554 matching colors uni Winter
6011/0556 Syberian snow (het plaatje komt ook van het papier)
6002/1162 Mery’s kaarsen golfrand

6002/1054 Merry Christmas


Fijne zaterdag!


4 opmerkingen:

  1. What a great design - it certainly looks very festive.
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A really great stepper design, many thanks for joining in with our 'Christmas' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een sfeervol kerstkaart met het gebruik van de mooie kleuren!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen