Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 22 oktober 2018

Bullet journal/ planner

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de bullet journal/planner laten zien welke ik heb gemaakt met de Book Tabs van Mery's. Ik heb er een vierkant van gemaakt, maar je kan alle breedtes aannemen met deze book tabs alleen de hoogte is vast op 11 cm.
Ik heb hem gemaakt voor het laatste 4 maanden van dit jaar dus vanaf september. 
Er zijn 4 tabjes dus dat kwam mooi uit.
Ik heb de planner versierd met DP van Joy!Crafts Happy Fall
en ik heb een vakje gemaakt door uit kraft de diertjesborder uit te stansen
en deze alleen aan de zijkanten en onderkant met dubbelzijdig tape vast te maken
op die manier kun je dingen van die maand bewaren, als je dat wilt.
Hier een voorbeeld van hoe ik de week heb opgedeeld,
ook hier heb ik de bladzijden versierd, met de mooie pompoen border
oktober idem dito weer een vakje gemaakt waarin je dingetjes kunt opbergen.
en hier ook de pompoen border gebruikt.
De eerste blz achter de tab oktober is het maandelijkse overzicht.
Hier schrijf ik alvast de afspraken op die ik al weet voor die maand.
November heb ik ook weer een vakje gemaakt met de paddestoelen border


En december als laatste, hier heb ik geen vakje gemaakt, dat vond ik zonde van het 
papier/plaatje deze komt uit de Siberian Snow lijn.
Zou toch zonde zijn om daar wat op te plakken.
Ik denk dat ik hier op de achter kant een vakje ga maken. 
December is sowieso een speciale maand met Sinterklaas en kerst.

Gebruikte materialen zijn:
8089/0203 kraft paper
8013/0022 cardstock wit
6011/0558 Happy fall
6011/0556 Siberian snow
6002/1163 Mery’s herfst golfranden

6002/1164 Mery’s Paddestoelen golfranden

6002/1161 Mery’s tabbladen

6200/0131 book binding rings
6013/0340 Seasons greetings

Ik hoop dat julle wat inspiratie hebben opgedaan van wat er allemaal kan
 met de leuke booktabs van Mery's 




3 opmerkingen: