Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 7 maart 2019

Vergeet me niet

Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge over at Creative Moments #164 - Anything goes our sponsor this time is SheepSki Designs and I got to pick a beautiful digi Forget-me-not I coloured it with watercolour (gansai tambi). And just kept the card clean and simple.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creative Moments #164 - Anything goes onze sponsor is deze keer SheepSki Designs, zij stellen voor de winnaar digi's beschikbaar. Ik mocht werken met de digistempel Vergeet-me-niet (zie link hier boven in de engelse tekst). Ik heb deze ingekleurd met de Gansai Tambi waterverf.


Ik heb een witte kaart als basis gebruikt daarop een stukje lichtblauw cardstock (deze lijkt op de foto wat feller dan in het echt) daarop een stukje DP van StudioLight en dan de digi op watercolour paper.
Het sentiment is een van een stempelset van Joy!Crafts.

Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen.



2 opmerkingen: