Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 5 maart 2019

Blauwe kerstkaart

Hoi allemaal,

Vandaag wil jullie een kerstkaartje laten zien. Weer 1 voor de voorraad. Dit keer heb ik een digistempel van Kenny K gebruikt. Helaas is deze vorig jaar opgehouden met de verkoop van stempels, dat vind ik erg jammer.


Ik heb de stempel ingekleurd met Windsor & Newton brushmarkers.
De rand van de ster heb ik met goud verf gedaan.
Het DP is van StudioLight 
Het glitterpapier van Marianne Design
en het sentiment is van Mery's 
(gelukkig nieuwjaar staat aan de binnenkant van de kaart)

De sketch die ik heb gebruikt is van Sketch Saturday
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



5 opmerkingen:

  1. Een leuke stempel en een mooi kaartje Grietje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful creation you have coloured the image to perfection the card design is superb thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card, fabulous take on the sketch. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic card,great colors and design...Thank you for joining us at A Gem of A Challenge ,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely stunning coloring and very pretty card!! Thank you for joining us on the Merry Little Christmas Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen