Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 15 maart 2019

Lente in huis

Hoi allemaal,

Wat een druilerige dag is het vandaag. Ik wou de boel even wat opfleuren in huis, daarom heb ik dit mandje gemaakt voor paaseitjes. Ik ga er ook nog eentje maken voor op kantoor, dus misschien zien jullie binnenkort nog een mandje hier voorbij komen.


Het mandje heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo
het handvat de rand ervan in iedergeval is gedaan met een punch van Martha Stewart
De bloemen zijn uit voorraad (de grote van een kunstplan) veertjes en sisal als
decoratie aan de binnenkant. 
Het DP is van Boekenvoordeel.

Met dit mandje wil ik graag meedoen bij:
Carlins Kaartenparadijs #8 - lente/pasen + geen rechthoekige/vierkante kaart

Ik was ook met 2 kaartjes in de prijzen gevallen vorige week:
bij ScrapbookStampSociety ben ik winnaar en mag ik Gastdesigner zijn met het kaartje van de make a card with Joy!Crafts

En bij Kleuren met potloden met onderstaande kaart



4 opmerkingen:

  1. Dat papier ken ik, dat ligt ook nog bij mijn voorraad. Mooi paasmandje Grietje. Misschien een tip om het bij de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs te plaatsen ,past precies bij het thema van de maand.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip ik heb hem gelinkt.

      Groetjes Grietje

      Verwijderen
  2. Wauw wat een leuke creatie.
    Dit geeft tijdens deze sombere dagen toch al een gezellig lente/Paassfeertje.
    Supermooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en lekker! We moeten het voorjaar maar naar binnen halen toch? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen